Klubbens sponsorer

Senior
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Senior

Hornbæk har ét 4+2 første hold, som ligger i serie 3.
Som seniorspiller har du mulighed for at deltage i træning mandag og onsdag og deltage på vort seniorhold. Træningen om mandagen fra kl. 20:00 - 22:00 varetages af vores fantastiske træner Henriette. Her vil der både blive trænet tekniske og taktiske færdigheder og lavet et par runder.
Træningen om onsdagen er fastlagt som spillerunder, hvor forskellige singler, doubler og mix-doubler trænes yderligere.

Som seniorspiller i Hornbæk Badminton har du mulighed for at deltage i træning på flere forskellige dage. Se nedenstående skemaer. Derudover deltager vi i holdturneringen med et hold i serie 2. Træner er Magnus Møller.

OBS! Kontakt vores kasserer Henrik Fritzbøger på tlf: +45 20 13 00 69 inden tilmelding.

Tid/Sted
Mandag 20:00-22:00 Hornbæk Hallen, Badminton
Pris fra nu, indtil 01.09.2024.
600,00 kr.