Klubbens sponsorer
Vejledning for nye medlemmer/tilmelding.

Før banebooking eller tilmelding til et hold skal man oprette en PROFIL.
 Google: Hornbæk Badminton Klub.
         - Tryk på opret profil i højre side
               - Udfyld alle felter markeret med *
                            - Tryk på Opret Profil

Vejledning til ungdom-, senior- eller pensionist spillere:

Find fanen holdtilmelding øverst på hjemmesiden.
       -Tryk på det hold som du ønsker at spille på. (ungdom-, senior-, pensionist) i venstre hjørne. Der er en lille mand/ansigt foran, der kommer du videre til betalingsdelen.

NB! Det er vigtigt at du opretter en profil på det kommende medlems vegne. Dvs. hvis det er dit barn, der skal meldes ind på et hold, er det barnet der skal oprettes. Har du flere børn og/eller dig selv der skal oprettes, skal du oprette en profil til hver. (Dette skal gøres for at vi kan styre medlemskabet).

Vejledning til motionist spillere:

Find fanen banebookning øverst på hjemmesiden.
      - Herefter vælges en bane indenfor det tidsrum, der ønskes. (Det er vigtigt, hvis i er 4 eller 2, der spiller sammen, at I tilmelder jer på samme  bane. Koordiner derfor indbyrdes, hvilken bane I tilmelder jer på).

Alle der havde en bane i et bestemt tidsrum i den forgangne sæson, har første ret til tilmelding af en bane i samme tidsrum i den kommende sæson.

Er der spørgsmål vedrørende dette, er I meget velkomne til at kontakte Henrik Fritzbøger på 20130069 eller hornbaekvand@mail.dk

Velkommen i klubben!

MobilePay nr.74843
Konto nr. 4314 0001227238