Klubbens sponsorer

Udmeldelser

Udmeldelser af klubben skal ske ved at kontakte vores kasser, Henrik Fritzbøger, direkte på mail 'hornbaekvand@mail.dk'

Køb klubtøj til en favorabel pris!
Vi er i Hornbæk Badminton glade for at have indgået et samarbejde med vores hovedsponsor RSL, hvor det er muligt at købe klubtøj til en favorabel pris. Her kommer en guide til, hvordan i får fat på de gode tilbud. Et oplagt valg til en god gave!

1. Gå til google.com, og søg på "Club in Shop". Vælg "Bestil Klubtøj Club-in-Shop - Rsl.dk" (rsl.dk/shop/shopishoplogin/)

2. Log herefter ind med Hornbæk Badmintons login:

Brugernavn: hornbæk
Kode: RSL

3. Her kan man se sidste dato for bestilling og forventet leveringsdato.

RSL  Her kan du finde:  logud  Hornbæk Badminton  Kære Hcynbæk Badminton medlem.  Velkommen til Club-in-Shop. hvor alle klubtpns  medlemmer kan tpstille klubbeklædning.  inkl.  0,00 DKK  Du skal bestille  før nedenstående dato:  27  11  05 34  Levering forventet omkring d. 21-02-2022  BEMÆRK. Leveringen sker til klubben. såfremt andet et aftalt

4. Shop amok til gode priser!

-Tøjet bliver leveret til vores næstformand (Klavs) omkring den forventet leveringsdato. Kontakt ham på ahlberg.klavs@gmail.com, og aftal med ham, hvordan tøjet skal udleveres.

God fornøjelse!